mandag 6. april 2015

Soverom med lys og luft

Etter å ha deltatt på flere Feng Shui kurs har lys og luft, om mulig, blitt enda mer praktisert i dette huset! Her finnes det ikke lenger gardiner i vinduene, kun hvite liftgardiner på soverommet (mest for å hindre innsyn). Jeg kan ganske enkelt ikke få for mye lys!
Hehe :) når andre snakker om blendgardiner på soverommet, så kjenner jeg at "der" er ikke jeg! MÅ HA LYS! 

Et stort soverom som dette, som min favorittfotograf har knipset, kunne jeg tenkt meg. Stort, gammelt, oppusset rom med industripreg. Høyt under taket. Iblandet nordisk og etnisk stil. Bare elsker det. 
Fotografen heter selvfølgelig Paulina Arcklin :)


Har dessverre ikke slikt hus selv, men trives vel egentlig godt med mitt 1950-talls hus også :) 

Ha det godt så lenge! 


Klemmer fra Villavanilla.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi elsker å få kommentarer :) Vi leser og koser oss med alle! Tusen takk for ditt bidrag!