søndag 5. april 2015

Nordisk interiør - Inspirasjon

Det er så deilig med sol om dagen og lange lyse kvelder. Energinivået stiger og oppussingsfeberen slår til for fullt. Hehe :) til fortvilelse for min bedre halvdel jeg deler bolig sammen med ;) 

Denne påsken er det 2. etg som har fått "gjennomgå". Det er en deilig følelse å få tømt, sortert og gitt bort/kastet unødvendig ting og tang. Sekker i mangetall med klær som ikke lenger er i bruk har blitt kjørt til klesoppsamlingscontainere. Forhåpentligvis er det noen andre som vil ha glede av klærne!

Veggene har fått et nytt strøk med hvitmaling. Gulvene har denne påsken blitt malt hvite. Det er ikke så lenge siden vi la ny parkett på gulvene, så det satt litt langt inne å male de... Resultatet er jeg likevel storfornøyd med!   


Har veldig lyst på en sånn hengestol som dette på det ene rommet! 
Noen som har sittet i en sånn og vet om den er behagelig å sitte i og om det er mulig å slappe av med en bok i en sånn stol? Den er ihvertfall utrolig lekker! 
Bildet er det Paulina Arcklin som har tatt. En av mine favorittfotografer :) 


Når vi får ny levering av Blockteppene fra House Doctor etter påske, havner et av de teppene hjemme hos meg :) Bare se på bildet jeg har funnet hos theultralinx.com Wow! Det er så utrolig lekkert! 
Vi får inn maaaange blocktepper - heldigvis! 




Dot vasen fra House Doctor er MUST HAVE :) 
BTW, bildet av vasen har jeg tatt på et av de nymalte gulvene! Fint?!? 

Håper dere alle har hatt en fin påske så langt! 

Vi "snakkes" snart igjen!

Go' klem fra Villavanilla.no 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi elsker å få kommentarer :) Vi leser og koser oss med alle! Tusen takk for ditt bidrag!