søndag 20. mai 2012

VillaVanilla Vintage



Ønsker dere alle en herlig søndags ettermiddag!


2 kommentarer:

  1. Hei hei :)

    Tusen takk for så koselig hilsen hos meg :) Og hjertelig velkommen som følger hos meg:) Ja, er det ikke herlig å vite at hele sommeren er foran oss? Så godt! :)

    For en utrolig fin nettbutikk du har :) Elsker Laura Ahsley produktene dine :) Og så lekre smykker :) Kjempefin butikk! :)

    Jeg kunne gjerne tenke meg å legge meg til som følger av bloggen din :) Har du en sånn "google--følger-knapp"? Litt fiffig ord ;)

    Ha en herlig solrik dag i morgen og kos deg:)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og hjertelig velkommen:)Og tusen takk for at du liker nettbutikken. Har mange planer med den fremover, så det blir spennende!

      Nå skal det være mulig å følge denne bloggen, så hyggelig at du legger deg til! Har lest bloggen din en stund - og den er bare så fantastisk herlig:))) Mange fine bilder og ideer! La meg til som følger for noen dager siden for å være sikker på at jeg får med meg alt:)

      Laura Ashley produktene liker jeg også. Jeg var ganske bestemt på at de skal inn i nettbutikken. Tror de fleste er veldig fornøyd med disse produktene etter at man har prøvd dem! Og smykkene... nytt norsk merke. Bare elsker de! De kommer i tillegg med en fin kleskolleksjon til høsten, og jeg skal ta inn noe av det i nettbutikken :)

      Ser frem til en varm og solrik dag i dag! I dag skal jeg også få hengt klær ut til tørk! Det blir så deilig!

      Slett

Vi elsker å få kommentarer :) Vi leser og koser oss med alle! Tusen takk for ditt bidrag!